אחרי הפיגוע: אחיו של המחבל נעצרו במחנה הפליטים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אחרי הפיגוע: אחיו של המחבל נעצרו במחנה הפליטים

    לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו את אביו ואחיו של המחבל שביצע את הפיגוע היום בירושלים. הערב, במסגרת פעילות לוחמי משמר הגבול של עוטף ירושלים, יחידת המסתערבים של מג"ב ויחידות מחוזיות בענאתא החדשה. פעלו בביתו של המחבל שביצע את פיגוע הדקירה מוקדם יותר היום בירושלים

    צילום: דוברות המשטרה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב נכנסו כוחות משטרה ומג״ב לביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בענאתא החדשה, זאת במסגרת חקירת הפיגוע שמנוהלת ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. המשטרה עיכבה לחקירה בבית המחבל שניים מבני משפחתו.

    במהלך כניסת ויציאת הכוחות דרך מחנה פליטים שועפאט, התמודדו כוחות המשטרה ומג״ב עם הפרות סדר אלימות וניסיונות לפגוע בהם באמצעות חפצים שונים שהושלכו לעברם, בהם אבנים, ברזלים וירי זיקוקין. כוחות המשטרה השתמשו באמצעים לפיזור הפרות סדר להדיפת המתפרעים. שלושה לוחמי מג״ב נפגעו באורח קל ונזקקו לקבלת טיפול רפואי ונגרם לנזק למספר רכבי משטרה.

    מדוברות מג"ב נמסר כי "לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו את אביו ואחיו של המחבל שביצע את הפיגוע היום בירושלים. הערב, במסגרת פעילות לוחמי משמר הגבול של עוטף ירושלים, יחידת המסתערבים של מג"ב ויחידות מחוזיות בענאתא החדשה. פעלו הכוחות בביתו של המחבל שביצע את פיגוע הדקירה מוקדם יותר היום בירושלים. במסגרת הפעילות, עצרו הכוחות את אביו ואחיו של המחבל. 2 החשודים, הועברו לחקירה במשטרת ישראל. במרחב, התפתחו הפרות סדר לרבות זריקת מטענים לעבר הכוחות. 3 לוחמי מג"ב נפצעו באורח קל".

    מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, שוחח עם 3 הלוחמים שנפצעו מהשלכת מטען: "הפעילות שביצעתם הערב, תורמת באופן ישיר לביטחון אזרחי מדינת ישראל. לצד ההפרות סדר שהתפתחו במרחב שבו פעלתם, ביצעתם את הפעילות במקצועיות ראויה לציון. נמשיך לפעול בנחישות נגד הטרור.
    יישר כוח ורפואה שלמה".

    מפקד גדוד אדומים של מג"ב עוטף ירושלים, סנ"צ שי אוסטולוש: "במהלך הערב, פעלנו למעצר קרובי משפחתו של המחבל שביצע את הפיגוע היום. תוך טיפול בהפרות סדר עצרנו את 2 החשודים. נמשיך לפעול בנחישות נגד הטרור למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל".



    0 תגובות